HTML

7év után újra szabadon 2 gyerekkel

7 év együttélés és 5 év házasság után magamra maradtam 2 pici gyerekkel. Szeretném leírni a kűzdelmeimet önálló anyaként.. a múltról nem is beszélve.. hogy én mekkora egy... vagyok. Anyi mindent elnéztem neki, de most vége!!!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

A költözés

2008.01.12. 07:53 Mandy85

 Tegnap előtt kiderült, hogy karácsony környékén a férjem meglopta a családunkat (anyám számláját) 200.000 Ft-al.. és mindezt úgy, hogy a karácsonyt 50.000Ft kölcsönből kellett megoldani... ő meg eljátszotta (?) a 200-at. Ez nem az első eset volt. Többször is lopott már meg a családunkból valakit.. De eddig elnéztem (ez azért túlzás) neki. Tegnap megmondtam neki, hogy költözzön el. Nem is tiltakozott, sőt magáról megfeledkezve el kezdte mesélni, hogy van egy csaj, aki nagyon bejön neki, csak az a baj, hogy a kollégája is hajt rá. Na, ekkor leesett az állam.. Két gyermeket szültem neki. Nagyon elhíztam. DE akkor is ezt csak így?! Rettentően rosszul esett. A lányom 5 és fél, teljesen összetört, emikor megmondtam, hogy az apja nem fog velünk élni. A fiú ma 2 éves. Szép egy szülinap..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valook.blog.hu/api/trackback/id/tr68294242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása