HTML

7év után újra szabadon 2 gyerekkel

7 év együttélés és 5 év házasság után magamra maradtam 2 pici gyerekkel. Szeretném leírni a kűzdelmeimet önálló anyaként.. a múltról nem is beszélve.. hogy én mekkora egy... vagyok. Anyi mindent elnéztem neki, de most vége!!!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Második menet

2008.01.14. 12:36 Mandy85

 A rokonaimhoz költözött, tegnap már beújított egy albérletet is. Azt mondta, hogy hónap végéig döntsem el, hogy vagy vele költözök, vagy vége a házasságunknak, de ő vissza nem költözik (nem mintha kértem volna..). Szóval ő a hó végétől hivatalosan is facér.. onnantól úgy nőzik, ahogy akar.. szerintem már az elejétől erre hajtott..

 A lányom megbékélt.., már nem bánatos annyira.. inkább én vagyok kétségbe esve.. Tegnap elvitte a gyerekeket pár órára.. és az üres lakásban rámtört a magány..

 Mindenesetre fel a fejjel. Ma befizettem a számlákat. Maradt még 5000Ft-unk.. majdcsak kijövünk belőle ebben a hónapban..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valook.blog.hu/api/trackback/id/tr17296756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása